Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*

Ομιλία του Ιωάννη Αμπατζόγλου στο διαδικτυακό συνέδριο απολογισμού της ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ 21, στις 9 Ιανουαρίου 2022.

Αξιότιμη κυρία Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να με καλέσετε να μιλήσω στο διαδικτυακό συνέδριο απολογισμού της ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ 21. Χαιρετίζω όλα τα μέλη αλλά και τους υποστηρικτές της προσπάθειας στην οποία είστε επικεφαλής.

Η σημερινή, η δεύτερη μέρα του συνεδρίου, φέρει τον τίτλο «Προοπτικές». Και είναι πολύ σημαντικό όταν κάνουμε τον απολογισμό μιας προσπάθειας να διερευνούμε τη δυνατότητα για συγκεκριμένη εξέλιξη στο μέλλον και αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός της «προοπτικής»1. Οφείλουμε όλοι να συμμετέχουμε στους εθνικούς αγώνες και είναι πολύ σημαντικό αυτό να γίνεται με οργανωμένο τρόπο θέτοντας στόχους και πετυχαίνοντάς τους.

Η ΤΙΜΗ ΣΤΟ 21 είναι μία προσπάθεια, την οποία εμπνεύστηκε η κυρία πρύτανης, προκειμένου να τιμήσουμε ως Έλληνες την διακοσιοστή επέτειο της Εθνεγερσίας του 1821. Αυτή η προσπάθεια ήταν αναγκαία ελλείψει σοβαρής ανάλογης προσπάθειας από το επίσημο κράτος, το οποίο προτίμησε να αναθέσει ένα τόσο σοβαρό εθνικό έργο στην κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, βασική εκπρόσωπο της αφελληνισμένης πλουτοκρατίας της χώρας μας. Η επιτροπή που συνέστησε το ελλαδικό κράτος για τα διακόσια χρόνια από την Επανάσταση, με τον τίτλο «Ελλάδα 2021», κινήθηκε στους γνωστούς ρυθμούς που μας έχει συνηθίσει τις τελευταίες δεκαετίες και οι οποίοι όχι απλώς δεν είναι υπέρ του έθνους και της πατρίδας αλλά στρέφονται ευθέως κατά της ιστορικής αλήθειας και κατά του έθνους μας. Οι ανθελληνικές παρουσίες, δήθεν σπουδαίων ακαδημαϊκών προσωπικοτήτων και οι μισελληνικές αναφορές τους, πείθουν και τον πιο δύσπιστο για τον ύποπτο ρόλο τόσο της συγκεκριμένης επιτροπής όσο και της κυρίας Αγγελοπούλου. Φυσικά, η κυρία Δελιβάνη φρόντισε να ενημερωθεί για το ποιόν των συντελεστών της «Ελλάδας 2021» και να απαριθμήσει τις ακραία ανθελληνικές απόψεις πολλών από αυτούς.

Ποια ήταν όμως η αντίδραση του οικονομικο-πολιτικού συστήματος της χώρας μας και του βασικού εργαλείου προπαγάνδας που διαθέτει, δηλαδή των ΜΜΕ; Χαρακτήρισαν την ΤΙΜΗ ΣΤΟ 21 ως μία ακροδεξιά κίνηση, παραβλέποντας ότι σε αυτήν συμμετέχουν άνθρωποι όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων. Φυσικά, αυτά δεν πτοούν την ΤΙΜΗ ΣΤΟ 21, η οποία συνεχίζει το εθνικό έργο της ανεξάρτητα από τον πόλεμο που δέχεται. Είναι άλλωστε γνωστή η μέθοδος να χαρακτηρίζονται –από το πιο πάνω σύστημα– ως ακροδεξιές ή και φασιστικές όσες κινήσεις έχουν πατριωτικό περιεχόμενο.

Εθνικός λοιπόν ο σκοπός της ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ 21, η οποία μέσα στις δράσεις τις συμπεριέλαβε και το Σκοπιανό θέμα ενώ στράφηκε ξεκάθαρα κατά της επαίσχυντης Συμφωνίας των Πρεσπών, όπως άλλωστε και η συντριπτική πλειονότητα των συμπολιτών μας. Από τη στιγμή όμως που η συγκεκριμένη συμφωνία είναι σε ισχύ και εμείς την θεωρούμε εθνικά επιζήμια, θα πρέπει να δούμε με ποιους τρόπους μπορούμε να την πολεμήσουμε ώστε να απεμπλακούμε από αυτήν.

Πιο κάτω θα γίνει αναφορά σε τρία επίπεδα αντίδρασης κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών. Στο νομικό, στο πολιτικό και στο καθημερινό επίπεδο.

Νομικό επίπεδο

Σε άρθρο2 του, στο constitutionalism.gr τον περασμένο Νοέμβριο, ο πρώην πρόεδρος της δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος, ανέφερε ότι σε περίπτωση που η Συμφωνία των Πρεσπών αμφισβητηθεί από μελλοντική κυβέρνηση του VMRO-DPMNE στα Σκόπια, τότε η Ελλάδα θα πρέπει να κάνει σαφές ότι «θ’ ασκήσει, κατά την κρίση της, τα δικαιώματα που της παρέχουν πρωτίστως οι διατάξεις των άρθρων 56 και 60 της Σύμβασης της Βιέννης, είτε για την καταγγελία της Συμφωνίας των Πρεσπών, είτε για την αποχώρηση από αυτή. Είτε, επίσης, για λήξη της ως άνω Συμφωνίας ή για την αναστολή εφαρμογής της» επίσης αναφέρει ότι «το δικαίωμα καταγγελίας ή αποχώρησης από την Συμφωνία των Πρεσπών συνάγεται από την ίδια την φύση της. Πραγματικά, τι νόημα έχει η “διαιώνιση” μιας Συμφωνίας αυτής της μορφής αν η αμφισβήτησή της εκ μέρους ενός των συμβαλλόμενων Μερών είναι τέτοια, ώστε να την καθιστά “γράμμα κενό περιεχομένου”;».

Μπορεί ο κ. Παυλόπουλος να υπέγραψε τη Συμφωνία των Πρεσπών όσο πιο γρήγορα γινόταν –μη τυχόν και χάσουμε το κελεπούρι–, μπορεί να έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες που αντιστέκονταν σθεναρά σε αυτή την εθνική παραχώρηση, μπορεί να αγνόησε όσους από εμάς επικοινωνήσαμε με το τηλεφωνικό κέντρο της προεδρίας της δημοκρατίας και του επιστήσαμε την προσοχή να μην υπογράψει αυτή την προδοσία, όμως η άποψή του αναφορικά με την απεμπλοκή μας από τη Συμφωνία των Πρεσπών έχει ιδιαίτερη σημασία. Επειδή, πέραν του ότι είναι ο πρόεδρος της δημοκρατίας που την στήριξε και την υπέγραψε, είναι νομικός και ακαδημαϊκός. Επομένως, η πιο πάνω επιστημονική και τεκμηριωμένη θέση περί «καταγγελίας», «αποχώρησης από αυτή», «λήξης» ή «αναστολής εφαρμογής της» με βάση τα άρθρα 56 και 60 της Σύμβασης της Βιέννης, αλλά και με βάση «την ίδια τη φύση της» Συμφωνίας των Πρεσπών όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, είναι πολύ σημαντική.

Είναι κοινή πεποίθηση ότι το ακραίο εθνικιστικό VMRO-DPMNE θα επικρατήσει άνετα στις επόμενες εθνικές εκλογές στα Σκόπια και φυσικά αναμένεται να αμφισβητήσει και από την θέση της κυβέρνησης τη Συμφωνία των Πρεσπών, όπως άλλωστε κάνει καθημερινά. Με βάση αυτή την αμφισβήτηση, ο κ. Παυλόπουλος μιλάει για χρήση από πλευράς της χώρας μας των συγκεκριμένων νομικών εργαλείων, προκειμένου να απεμπλακούμε από μία συμφωνία, η οποία αν επικρατήσει το VMRO-DPMNE και δεν την τηρήσει, θα καταστεί όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «γράμμα κενό περιεχομένου».

Η συγκεκριμένη θέση του κ. Παυλόπουλου είναι και μία απάντηση προς όλους εκείνους που ισχυρίζονται ότι η Συμφωνία των Πρεσπών δεν ακυρώνεται, χωρίς να έχει μεγάλη σημασία αν τη λέξη «ακύρωση» την αποκαλεί «καταγγελία», «αποχώρηση από αυτή», «λήξη» ή «αναστολή εφαρμογής της». Η ουσία είναι ότι υπάρχει νομικός τρόπος ώστε η χώρα μας να αποδεσμευτεί από αυτή τη συμφωνία. Επίσης, είναι μία απάντηση προς αυτούς που αντιδρούν φοβικά στο ενδεχόμενο ακύρωσής της με το επιχείρημα ότι, εάν ακυρωθεί η συγκεκριμένη συμφωνία, τα Σκόπια θα λάβουν το όνομα «Μακεδονία» σκέτο χωρίς γεωγραφικό προσδιορισμό. Φυσικά και δεν θα γίνει αυτό, τουλάχιστον κατά τον κ. Παυλόπουλο, επειδή αν υπήρχε πιθανότητα για μία τέτοια εξέλιξη, δεν θα υποστήριζε την ακύρωσή της ως μία επωφελή λύση για τη χώρα μας. Μάλιστα, θεωρεί ότι υπάρχει τρόπος να αποβληθούν τα Σκόπια ακόμα και από το ΝΑΤΟ σε περίπτωση που πάψουν να εφαρμόζουν τη Συμφωνία των Πρεσπών. Αναφέρει σχετικά με αυτό, στο ίδιο άρθρο, ότι «θα τεθεί και ζήτημα ως προς τις επιπτώσεις για την προσχώρηση της Βόρειας Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, λόγω του ότι η προσχώρηση αυτή είχε, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της σχετικής συμφωνίας, ως προϋπόθεση την σύναψη και πλήρη εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών… η Ελλάδα, ως Κράτος-Μέλος του ΝΑΤΟ, οφείλει ν’ αντιταχθεί, με όλα τα νόμιμα μέσα, μπροστά στην προοπτική να μείνει “ανενόχλητη” η Βόρεια Μακεδονία ως μέλος του ΝΑΤΟ, έχοντας ουσιαστικά θέσει στο περιθώριο την Συμφωνία των Πρεσπών. Στο δε “ύποπτο” επιχείρημα ότι η αποβολή της Βόρειας Μακεδονίας από το ΝΑΤΟ θα μείωνε την ισχύ και το κύρος της Συμμαχίας, η Ελλάδα οφείλει ν’ απαντήσει ότι ουδέποτε αποδέχθηκε ή θ’ αποδεχθεί την, κατά ορισμένες πλευρές και απόψεις βεβαίως, δήθεν ενίσχυση του ΝΑΤΟ εις βάρος των Εθνικών της Θεμάτων και των Εθνικών της Δικαίων, σε τελική δε ανάλυση και εις βάρος του Διεθνούς και του Ευρωπαϊκού Δικαίου».

Φυσικά, στο σενάριο που εξετάζει ο κ. Παυλόπουλος, την πρωτοβουλία την έχουν οι Σκοπιανοί, μιας και θα πρέπει πρώτα το κράτος των Σκοπίων να δηλώσει ότι δεν επιθυμεί να εφαρμόσει τη Συμφωνία των Πρεσπών. Πάντως τα Σκόπια και τώρα δεν εφαρμόζουν πλήρως τη συμφωνία αφού την παραβιάζουν σχεδόν σε καθημερινό επίπεδο. Εμείς, στην Επιτροπή Ελληνισμού έχουμε καταγράψει 180 παραβιάσεις!

Βέβαια, στην ουσία της, η Συμφωνία των Πρεσπών εκτός από ανιστόρητη είναι και άκρως αντιεπιστημονική αφού βαφτίζει «Μακεδονία» μία γεωγραφική περιοχή, η οποία κατά την αρχαιότητα ήταν γη Δαρδανίας, Παιονίας και Πελαγονίας και επίσης βαφτίζει «Μακεδόνες» τους Σλαβοαλβανούς των Σκοπίων και «μακεδονική» τη βουλγαρική γλώσσα τους. Μία ελληνική κυβέρνηση, η οποία θα σεβόταν την ιστορία του έθνους μας, θα προσέφευγε στον ΟΗΕ προκειμένου να την ακυρώσει. Δεδομένου ότι κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά απίθανο, μιας και το πολιτικό μας σύστημα στο σύνολό του αποδέχεται αυτή τη συμφωνία, θα μπορούσε εναλλακτικά η προσπάθεια αυτή να γίνει από πρωτοβουλία μίας παγκόσμιας οργάνωσης του ελληνισμού. Σε κάθε περίπτωση όμως, εάν το έργο αυτό το αναλάβει η ελληνική κυβέρνηση τα πράγματα γίνονται απείρως ευκολότερα. Να σημειωθεί ότι την έλλειψη εθνικής γραμμής από πλευράς του ελληνικού πολιτικού συστήματος δεν την βλέπουμε μόνο στο Σκοπιανό αλλά στο σύνολο σχεδόν των εθνικών μας θεμάτων (Κυπριακό, Βορειοηπειρωτικό, Αιγαίο, παράνομη μετανάστευση, δημογραφικό κ.λπ.). Γενικότερα προκρίνονται εθνομηδενιστικές πολιτικές και πολιτικές, οι οποίες πλήττουν το εθνικό φρόνημα των Ελλήνων.

Πολιτικό επίπεδο

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, το πολιτικό σύστημα στη χώρα μας έχει αποδεχθεί τη Συμφωνία των Πρεσπών και δε φαίνεται να υπάρχει κάποια πολιτική δύναμη που να επιδιώκει την ακύρωσή της. Τι θα γίνει όμως εάν προκύψουν πολιτικές δυνάμεις που θα ανατρέψουν αυτό το σκηνικό;

Σε αυτό το σημείο θα κάνω μία μικρή αναφορά στο σωματείο μας με την ονομασία Επιτροπή Ελληνισμού, του οποίου μάλιστα η κυρία Δελιβάνη είναι αντιπρόεδρος. Ένα από τα συμπεράσματα λοιπόν του πρώτου συνεδρίου της Επιτροπής Ελληνισμού, που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2021 στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς στη Θεσσαλονίκη, ήταν ότι η Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο δημοκρατικό πολιτικό σύστημα, στον πυρήνα του οποίου να υπάρχει το έθνος και η προστασία του.

Το δεύτερο συνέδριο της Επιτροπής Ελληνισμού –«ἐάν θεός ἐθέλῃ»3 όπως έλεγε ο Πλάτων– θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2022 στο Καστελλόριζο. Εκεί, πέραν των υπολοίπων θεμάτων που θα συζητήσουμε, προγραμματίζουμε να καλέσουμε κόμματα, κινήματα αλλά και προσωπικότητες του πατριωτικού χώρου από όλο το πολιτικό φάσμα. Από την Αριστερά μέχρι τη Δεξιά, πάντα με σεβασμό στη δημοκρατία. Επιδιώκουμε να προκαλέσουμε μία συζήτηση σχετικά με την πιθανότητα να προκύψουν πολιτικές δυνάμεις στη χώρα μας, οι οποίες θα συμβάλλουν ώστε στο μέλλον να δημιουργηθεί ένα εθνοκεντρικό δημοκρατικό πολιτικό σύστημα. Βέβαια, η Επιτροπή Ελληνισμού δεν είναι πολιτικό κόμμα ούτε θα γίνει ποτέ, αυτό άλλωστε αναφέρεται ξεκάθαρα στη διακήρυξή μας. Είναι όμως ένα σωματείο με εθνικο-πατριωτικούς σκοπούς, το οποίο επιθυμούμε να λειτουργήσει ως δεξαμενή σκέψης και μέσα από τις συζητήσεις και τις ζυμώσεις που θα προκαλέσει να βοηθήσει στη συνεννόηση για τη δημιουργία πατριωτικών φορέων με στόχο την ενίσχυση της πατρίδας μας και του ελληνισμού. Πιο πάνω, δηλαδή στο «νομικό επίπεδο», αναφέρθηκε ότι το παρόν πολιτικό σύστημα της χώρας μας δε διαθέτει τη βούληση ώστε ελληνική κυβέρνηση να στραφεί από μόνη της κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών. Eυχής έργον λοιπόν είναι να αλλάξει πλεύση το ελληνικό πολιτικό σύστημα και από την εθνομηδενιστική κατεύθυνση που κινείται, να στραφεί προς την εθνοκεντρική. Επιβάλλεται λοιπόν να εργαστούμε για τη δημιουργία ενός πολιτικού συστήματος στον πυρήνα του οποίου θα βρίσκεται το έθνος και η προστασία του.

Καθημερινό επίπεδο

Σε καθημερινό επίπεδο δεν θα πρέπει να αποδεχτούμε ΠΟΤΕ τη Συμφωνία των Πρεσπών. Εμείς, θα συνεχίσουμε να αποκαλούμε «Σκόπια» το κράτος που βρίσκεται στα βόρεια σύνορά μας, όπως κάναμε επί 29 χρόνια. Δεν υπάρχει η παραμικρή δέσμευση ή υποχρέωση ούτε από τη Συμφωνία των Πρεσπών στους απεχθείς όρους που αυτή εισήγαγε. Μάλιστα το άρθρο 7 αναγνωρίζει σε όλους τους Έλληνες το δικαίωμα χρήσης των όρων «Μακεδονία» και «Μακεδόνας». Αυτό εξακολουθούμε να κάνουμε, και αυτό καλούμε να κάνουν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες.

Επίσης, ως Επιτροπή Ελληνισμού έχουμε προτείνει να ανεγερθούν μνημεία σε όλη την ελληνική επικράτεια με τη φράση «Αντίσταση και αγώνας κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών». Συγκεκριμένα, σε δελτίο τύπου που εκδώσαμε στη 1 Ιουλίου 2021, αναφέρουμε τα εξής:

«Στο Πισοδέρι της Φλώρινας ήδη έχει ανεγερθεί μνημείο, το οποίο αναφέρεται στην αντίσταση των Ελλήνων πολιτών κατά της υπογραφής της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Καλούνται οι περιφέρειες, οι δήμοι, οι κοινότητες αλλά και οι Έλληνες πολίτες να συμβάλλουν στην ανέγερση και άλλων μνημείων κατά της συγκεκριμένης συμφωνίας. Στα μνημεία αυτά προτείνεται να αναγράφεται η φράση «Αντίσταση και Αγώνας κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών», η οποία αναφέρεται στην αντίσταση και στον αγώνα που ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου 2018 στο Πισοδέρι. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες που επιθυμούν να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση αυτής της ιδέας είτε θα εργαστούν προκειμένου να πείσουν τα συμβούλια των περιφερειών, των δήμων και των κοινοτήτων της περιοχής τους να ανεγείρουν τέτοια μνημεία, είτε θα συμβάλλουν ώστε να ανεγερθούν αυτά σε ιδιωτικούς χώρους (αυλές κατοικιών, επιχειρήσεων κ.λπ.). Με αυτό τον τρόπο θα ενισχυθεί ο αγώνας μας κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών».

Βέβαια, επειδή οι περιφέρειες, οι δήμοι και οι κοινότητες δε θα δεχτούν εύκολα να ανεγείρουν τέτοια μνημεία, το βάρος πέφτει στις πλάτες των πολιτών. Όσοι λοιπόν διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους σε κεντρικά σημεία δήμων ή κοινοτήτων και επιθυμούν να στηρίξουν αυτό τον αγώνα μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με την Επιτροπή Ελληνισμού προκειμένου να ανεγείρουμε τα μνημεία.

Η φράση «Αντίσταση και Αγώνας κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών» υπάρχει και σε αφίσα που έχουμε σχεδιάσει και η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας «epitropiellinismou.gr». Στην αφίσα αυτή επίσης υπάρχει ο αετός της αιματοβαμμένης μακεδονικής σημαίας του Πισοδερίου. Είναι η σημαία που έφερε πάνω του ο Χρόνης Κεφαλάς στη διαμαρτυρία κατά της υπογραφής της Συμφωνίας των Πρεσπών στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 και η οποία βάφτηκε με το αίμα του μετά από τον ξυλοδαρμό που δέχτηκε από τα ΜΑΤ της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Η συγκεκριμένη σημαία είναι η σημαία των μακεδονικών συνταγμάτων των αρχαίων Μακεδόνων. Όπως αναφέρει ο Νικόλαος Ζαφειρίου στο βιβλίο του Η ελληνική σημαία, αυτές οι σημαίες «ἦσαν κυαναί μέ λευκόν τό παλαιόν Μακεδονικόν σύμβολον, τόν ἀετόν»4. Η σημαία αυτή είναι η πρώτη γαλανόλευκη σημαία των Ελλήνων. Είναι πλέον γνωστή ως «η αιματοβαμμένη μακεδονική σημαία του Πισοδερίου» και για εμάς συμβολίζει τον αγώνα κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών. Όποιος επιθυμεί μπορεί να κατεβάσει την αφίσα από την ιστοσελίδα μας και να την τυπώσει.

Συμπεράσματα

  • Η Συμφωνία των Πρεσπών ακυρώνεται.
  • Πρέπει να συνεισφέρουμε στις προσπάθειες δημιουργίας δημοκρατικού πολιτικού φορέα, ο οποίος θα έχει στον πυρήνα του το έθνος και την προστασία του. Ένας τέτοιος φορέας θα είναι ένα τεράστιο όπλο όχι μόνο στον αγώνα για την ακύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα εθνικά θέματά μας.
  • Καθημερινά, εμείς οι πολίτες, θα πρέπει να αρνούμαστε να εφαρμόσουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών σε ατομικό επίπεδο αλλά και να αντιστεκόμαστε όταν βλέπουμε άλλους να την εφαρμόζουν θέλοντας να μας πείσουν ότι δήθεν δεν είναι δυνατόν αυτή να ανατραπεί.
  • Το σύνθημά μας να είναι «Αντίσταση και Αγώνας κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών» και να το διαδίδουμε όσο περισσότερο μπορούμε.
  1. Γ. Μπαμπινιώτης, Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Β´ έκδοση, 2002, σ. 1486.
  2. https://www.constitutionalism.gr/oi-prosfates-politikes-exelixeis-stin-voreia-makedonia/
  3. Πλάτων, Ίων, 530b, Λάχης, 201c, Νόμοι, 632e, 688e, 739e, 752a, 778b, Θεαίτητος, 151d, Αλκιβιάδης, 135d.
  4. Νικόλαος Ζαφειρίου, Ἡ ἑλληνική σημαῖα, 1947, σ. 12.

*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος του ΔΠΘ, Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και Πρόεδρος της Επιτροπής Ελληνισμού.

abadzoglou@yahoo.gr